IgA با کراتینین 3.4 اما بدون علائم دیگر آیا باید درمان در حال حاضر
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

IgA با کراتینین 3.4 اما بدون علائم دیگر آیا باید درمان در حال حاضر

من 28 ساله هستم. من هیچ درمان با IgA من فقط استفاده از دارو برای فشار خون، choreslrtol، پتاسیم ندارد. با توجه به دکتر من است که سطح کراتین من از رفتن بالا است که توسط کلیه های آسیب دیده ایجاد می شود. با این حال، من احساس بد نیست و من ادرار طبیعی است. بنابراین من می خواهم به دانستن آیا باید درمان در حال حاضر؟
با توجه به سطح کراتینین خود را، شما در حال حاضر در مرحله 3 بیماری کلیه. به طور کلی، در این مرحله کلیه حد متوسط ​​آسیب دیده است، هر چند شما هیچ علامت آشکاری اما کلیه ها آسیب دیده است که حقیقت این است، اگر شما می توانید درمان مناسب قبول نمی کند، خواهد شد و سپس بیماری شما را بدتر می کند. بنابراین برای وضعیت شما، من توصیه شما را به درمان منظم در حال حاضر، به طوری که شما می توانید بیماری خود را از بدتر شدن جلوگیری می کند. در زیر من به شما بیشتر در مورد بیماری خود را بگویید.
در واقع، IGA یک نوع بیماری خود ایمنی و پیچیده ایمنی عظیم می توانید در منطقه مزانژال خود را در کلیه واریز و آسیب سلول های عملکردی در کلیه است. هنگامی که این سلول های عملکردی آسیب دیده، کلیه خود را می شکست به درستی کار نکند. کراتینین زائد سوخت و ساز عضلات است، هر گونه فعالیت زندگی می تواند کراتینین تولید کند. کراتینین می تواند هر چند دستگاه گوارش، تعریق و کلیه ها تخلیه شده. در میان این passways، 3/2 کراتینین توسط کلیه متهم، بنابراین کراتینین بالا نشان می دهد اختلال کلیوی.
به منظور کاهش creatitine، شما نیاز به مهار آن واکنش ایمنی غیر طبیعی در بدن شما، حذف آن IgA در سپرده در کلیه شما و بازگرداندن کلیه شما. در حال حاضر ما طب میکرو چینی Osmotherapy، Immunotheray، تصفیه خون اتخاذ و سلول های بنیادی پیوند برای درمان نفروپاتی IgA. برای شرایط حال حاضر خود را، شما هنوز هم یک شانس بزرگ به بعد از درمان ما و مراقبت دقیق سلامت روزانه معکوس داشته باشد.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد کسانی که درمان یا می خواهید به معکوس بیماری های کلیه و IgA خود را، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: